torstai 30. lokakuuta 2008

Epäonnea sadonkorjuussa

Minun osalta sukkasatoilu keskeytyi melkein kuukausi sitten, sen jälkeen ei ole montaa kerrosta tullut. Suunnitelmia oli paljon mutta kroppa teki tenän. Ranteita särkee yhä nyt tätä postausta kirjoittaessa. Eli nelisen viikkoa olen kärsinyt rannekivuista ja neuletauosta. Ristipistoja ja lautanauhaa olen tehnyt ja ommellut, mutta neulominen on jäänyt vähälle. Lääkäri käski levätä. Lohikäärmesukat on tässä vaiheessa. Nämä ovat mieheni tädin toivesukat, hänen kanssa yhdessä piirsimme suunnitelmat ja kävimme lankaostoksilla, mallineule oli oma ideani. Mie niiiin haluaisin saada nämä valmiiksi kun tämmöinen luova sukkaprojekti tuntuu niin hauskalle. Vaan nyt sitten lepäillään tällä saralla. Sadon saldona 5 paria sukkia, mihin olen tyytyväinen. Kaksi paria Tuulan sukkia pienille, yksi normipituinen pari minulle ja kahdet polvisukat. Kahdet - en mie edes ole koskaan ennen neulonut ensimmäisiäkään polvisukkia edes lapselle :D Kivaa oli, etenkin ensimmäinen kuukausi kun saatoin osallistua muutenkin kuin muiden saavutuksia seuraamalla.

Ei kommentteja: