lauantai 30. elokuuta 2008

Taija K mukana

Hei olen Taija K ja neulon!
Olen jo toista kertaa mukana sukkasadossa. Muistaakseni viime vuonna sain valmiiksi vain yhdet sukat, ja tämän vuoden tavoite on päihittää tämä oma valtaisa ennätykseni. Minulle käy yleensä niin, että kun osallistun johonkin, kaiken muun neulominen huvittaa silloin enemmän.

Olen neulonut teini-ikäisestä saakka, mutta pitänyt vuosien taukoja ja ottanut aina välillä spurtin. Olen pitänyt blogia nyt reilut kaksi vuotta ja sinä aikana on tullut neulottua valtavasti. Eua tuolla aiemmassa esittelyssään kirjoitti, ettei ole hurahtanut värjäyksiin eikä kehräyksiin, ja tämä kuulosti kovin tutulta. Olen siis minäkin pysynyt uskollisena neulojana enkä ole alkanut tehdä lankojanikin itse - saahan niitä ainakin toistaiseksi kaupasta ;o) En ole myöskään värjäillyt, vaikka se kyllä kieltämättä kuulostaa houkuttelevalta. Onneksi inhoan kaikenlaista sotkun tekemistä enkä siksi kotonani haluaisi ruveta lutraamaan väripatojen kanssa. (Mikäli värjäys ei ole sotkuista, älkää kertoko minulle.) Virkkaus ei kuulu valikoimiini, mitä nyt jotain neuleiden viimeistelyjä olen tehnyt virkkaamalla.

Aion aloittaa sukkailun vauvan sukista Nancy Bushin kirjan Knitting Vintage Socks -ohjeella, Langaksi otan Lanettia. Sellaiset on siis suunnitelmat täällä.

Blogini on Taijan kutomukset.

Ei kommentteja: