sunnuntai 31. elokuuta 2008

Timsu esittäytyy

Heippa kaikille!

Olen Tiina Helsingistä, mutta sielutani savolainen ja maalainen, josta olen kotoisin. Ikää on kertynyt 2 kk vaille 39 vee ja saman katon alla asustavat mieheni ja 7 vee poikapuoleni.
Käsitöitä olen harrastanut alle kouluikäisestä lähtien, kun mummoni minut niiden saloihin silloin opetti. Olen ommellut, neulonut, virkannut ja kutonut kangaspuillakin, mutta neulominen on vienyt voiton. Vaihtelevalla innostuksella kylläkin.

Tähän sukkasatoon en aseta itselleni mitään tavoitteita, sillä arkisin pitää leipätyökin hoitaa. Mutta lankoja ja puikkoja on riittämiin ja ohjeitakin tulostettu sekä ideoita pää täynnä. Katsotaan kuinka rouvan käy ;)

Niin ja tämä blogimaailma on minulle täysin vieras näin käyttäjän roolissa, joten suottehan anteeksi, jos kaikki ei heti onnistu ja etene ihan mallilleen. Parhaani yritän ;)

Tsemppiä kaikille sadonkorjaajille!

Ei kommentteja: