sunnuntai 31. elokuuta 2008

Emokin esittäytyy...

Hei vaan, olen Kaisa ja olette kaikki lähettäneet minulle sähköpostia! :D

Hauska on ollut lukea näitä esittelyjä, ei vähiten siksi, että löysin monta kohtalotoveria. Minä kun olin koulussa se käsityötuntien hitain ja huonoin... Talouskoulussa vielä itkin sukan kantapäätä, mutta sieltä sain hyvä ohjeet mukaan. Ja vuosien aikana sukkia on omiin paleleviin käpäliin syntynytkin. Muiden käsitöiden suhteen intoa on aina ollut enemmän kuin taitoa.

Pari vuotta sitten löysin blogimaailman ja pian myös neuleblogit. Silloin kolahti. Olen oikein ylpeä itsestäni, kun olen kahdessa vuodessa siirtynyt Novitan verkkoponchoista IK:n neuleisiin... ;)

Asustelen Etelä-Pohjanmaalla yhdessä kihlattuni kanssa, joka suhtautuu lanka- ja käsityömaniaani ihastuttavan ymmärtäväisesti. Kuulumisiani voi lukea sekä Kaisan tuumooksista että käsitöihin keskittyneestä Kerällä-blogista. Ravelryssä kuljen nimellä pikkuK, kun Kaisoja siellä jo oli.

Tavoitteena tämän vuoden Sukkasadossa on lähinnä emännöidä tempaus kunnialla. Mutta jos suinkin, niin yritän neuloa muutamat ohuet villasukat itselleni ja ehkä jotakin Venäjällekin.

Kiva kun olette mukana!

Ei kommentteja: