lauantai 24. elokuuta 2013

Anniina tässä moi!

Hei kaikille tänne Heinälatoon! Minä olen Anniina, 45-vuotias kieltenopettaja ja kolmen lapsen äiti. Vapaa-ajalla olen innokas liikkuja ja neuloja, ja erityisen hyvin puikot kilisevät television ääressä kotisohvalla. Olen mukana sukkasadossa tänä vuonna ensimmäistä kertaa, vaikka olen kyllä aikaisemminkin sivusta vähän seuraillut. Sukkia olen toki neulonut ennenkin, ja menneistä sukkapareista ja muista tekeleistäni voit lukea Sohvaneulomo-nimisestä blogistani.
 
Tarkoituksena olisi saada sukkalankavarastoja pienemmäksi ja tehdä samalla joululahjoja. Nyt on onneksi vielä viikko aikaa järjestellä lankavarastoja ja ehkä jo valmiiksi vähän miettiä värejäkin. Toivotaan hyvää satoa! Kiva olla mukana!
 
Terveisin Anniina

2 kommenttia:

groomeri kirjoitti...

Tervetuloa mukaan satoilemaan!

Suvikummun Marja kirjoitti...

Anniina; tervetuloa heinälatoon!
Monella tuntuu olevan niitä vanhoja lankavarastoja, tämä onkin oivallinen tilaisuus vanhojen varastojen pienentämiseen....
t. Marja, apuemo