keskiviikko 17. elokuuta 2011

Tervehdys Ryytimaan reunalta!

Mukana Sukkasadossa kolmatta kertaa, ja tällä kertaa siis täällä Heinäladossa. Aika hauskasti on arpa minulle langennut, ekana vuonna olin Hillokellarissa, viime vuonna Perunalaarissa ja nyt sitten täällä kokeilemassa miten sukan teko luonnistuu Heinäladossa =)

Olen nelikymppinen seitsemän  lapsen naimisissa oleva äiti (ja kyllä kaikki asuvat vielä kotona, tosin vanhin majailee enimmäkseen Niinisalon kasarmeilla tällä hetkellä) ja asun Varsinais-Suomessa maalla.

Suunnitelmissa olisi neuloa jokunen pari sukkia, ehkä tossujakin lähinnä joulupaketteihin ja ehkä jotain pientä hyväntekeväisyyteenkin esim. Hyvänmielen jouluneuleet 2011 -keräykseen. Olen kuitenkin aloittanut juuri uudessa työssä, perhepäivähoitajana <3, enkä osaa sanoa miten paljon jaksan ja ehdin neuloa, eli en ole liikkeellä otsa kurtussa.

Minun juttujani löytyy lisää blogistani Tarinoita Ryytimaan reunalta. Tervetuloa visiitille!

Kiva olla taas mukana =)

RyytimaanMinna





1 kommentti:

Villahiiri kirjoitti...

Heipparallaa Minna! Kiva kun sinäkin olet mukana! Muutamia tuttuja nimiä täältä löytyykin.