tiistai 31. elokuuta 2010

Anna S. esittäytyy

Olen paininut nettiongelmien kanssa tässä pari päivää, toivottavasti saan nyt tämän esittelyn kirjoitettua... Sivumennen sanoen, nyt vasta huomaa, miten paljon nettiä oikeastaan tarvitsee ja tulee käytettyä - on turhauttavaa, kun ei voi "nopeasti katsoa jotain netistä" tai surffata vaan aikansa kuluksi... Mutta nyt itse asiaan :)

Olen melkein kolmekymppinen yhden pojan (10/09) äiti Itä-Uudeltamaalta. Kohta olisi tarkoitus palata takaisin töihin laskentatoimen tehtäviin. Ja jotta työn ja lapsen yhteensovittaminen ei ensikertalaiselle olisi muuten tarpeeksi hankalaa, niin minulla on tässä vielä kaiken muun ohella tarkoitus suorittaa kauppatieteen maisterin opintoja. Eli hommaa ja vilskettä varmasti tulee riittämään :)

Sukkasadossa olen mukana nyt toista kertaa. Mitään tavoitteita minulla ei ole satoilulle - teen sen, minkä ehdin ja jaksan. Nyt olen pitänyt tietoisesti taukoa sukkien neulomisesta, että jaksan sitten satoilla oikein urakalla. Vaikka tykkään kyllä muutenkin neuloa sukkia, eli ei tämä nyt mitään pakkopullaa ole :)

Oikein satoisia hetkiä toivottelen kaikille Heinälatolaisille!

Ei kommentteja: