maanantai 30. elokuuta 2010

KatonKontti lähtökuopissa

Heipähei! Olen LeenaK, Orivesiläinen kotiäiti, joka yhdessä ihanan mieheni kanssa kaitsen neljän ihanan tyttären katrasta. Tyttäret ovat vuosimallia 2002, 2004, 2008 ja 2010, joten sukkia saa tehdä monen kokoista. Siihen päälle vielä oma 36 ja isännän 45 kokoinen sukkapari, niin jopa on kutomista. ;) Vaatimaton tavoitteeni olisi kutoa(!) joka perheenjäsenelle jotakin, mutta veikkaan, että tempauksen aikana ei välttämättä valmistu kuin yksi pari. Kaikki riippuu niin kovasti käsieni saamasta vapaa-ajasta.

Neulekärpänen puraisi minua aikalailla kahdeksan vuotta sitten, kun odotin esikoistani. Sukkia olen varmaankin enimmikseen tehnyt ja niitä kyllä vanhassa talossa ahkerasti käytetäänkin. Sukkasatoon olen muistaakseni osallistunut vain kerran aikaisemmin. Katsotaan, mitä tällä kertaa saan aikaan.

Blogini löytyy osoitteesta http://katonkontti.blogspot.com. Raverlyssä olen nimellä KatonKontti.

Ei kommentteja: