maanantai 1. syyskuuta 2008

Marika V esittäytyy

Hoidetaanpas tämä esittelyasiakin vielä kuntoon. Elikkäs olen Marika V 30-vuotias koiraihminen Vantaalta. Päätin osallistua sukkasatoon hetken jos toisenkin mietittyäni. Tarkotus olis kuitenkin ainaki parit sukat tehä. Haaveissa olis myös pitsiset polvisukat, mut saa nähä miten niitten käy. Oon osallistunu muutamaan muuhun yhteiseen tempaukseen, mut sukkasadossa oon mukana vasta ekaa kertaa.

Mää oon tän vuoden puolella tehny enemmän kortteja kuin mitään muita käsitöitä. Korttien lisäks myös neulon, virkkaan ja ompelen. Yläasteella kävin kaikki kässäntunnit, mut en ollu mikään kovin hyvä käsitöissä. Käsitöitä oon tehny kuitenkin siitä eteenkin päin välillä aktiivisemmin ja välillä vähän aktiivisemmin. 2 vuotta sitten löysin blogimaailman ja siitä lähtien oon tehny paljon enemmän käsitöitä. Hirveesti uusia juttuja en oo viä alkanu opetella ku niis ihan perusasioissakin on vielä harjottelemista. Oon vasta tätä ennen tehny 3 sukat sitten yksien yläastelaisten jälkeen.

Ei kommentteja: