lauantai 29. elokuuta 2009

aura esittäytyy

Hei kaikki, olen aura, 26-vuotias teologi Espoosta. Periaatteessa teen tällä hetkellä väitöskirjaa, mutta motivaation ollessa suorastaan miinuksen puolella, yritän etsiä töitä. Minulla ei siis ole mitään hajua, onko neulomisaikaa paljon, vähän vai ei juuri ollenkaan. Olen neulonut aktiivisesti koko ikäni, mummi opetti jo alle kouluikäisenä. Pahin vaihe alkoi reilu seitsemän vuotta sitten, kun muutin vanhempieni nurkista pois, eikä kukaan enää siivonnut sohvalta neuletta ja ohjetta eri paikkaan (muutama lehti on edelleen hukassa). Oma blogini on Puikoilla Puuvillaa, mikä tosin ei ihan pidä paikkaansa, enemmän tykkään neuloa villasta.

Sukkia puikoilla on lähes aina, tällä hetkellä vain yhdet. Olen vähän rajoittanut startitista sukkasato mielessäni. Sadonkorjuussa olen tainnut olla mukana joka kerta, varmasti ainakin viime vuonna, Hillokellarissa. Laskeskelin tuossa aamulla excel-taulukostani sukkalankoja. Pääsin kahteen kiloon, kun kyllästyin, eli aika monet sukat niistä saisi. Tarkoitus olisi neuloa käpälän lämmittimiä ainakin itselleni, miehelleni, vauvoille (ainakin yksi on sadonkorjuun aikana syntymässä kaveripiiriin), lahjalaatikkoon ja varmaan johonkin hyväntekeväisyyteen. Suuret on siis suunnitelmat, saa nähdä, mihin rahkeet riittää.

Ei kommentteja: